قابليت‌هاي كليك راست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قابليت‌هاي كليك راست
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 48
نویسنده : مولوی

قابليت‌هاي كليك راست
تاكنون روي نوار آبي رنگ پنجره‌هاي ويندوز که عنوان آنها را نشان مي‌دهد کليک‌ راست ماوس را فشار داده‌ايد؟ اگر از جمله کاربراني باشيد که با استفاده از اين عملکرد به انجام کارهايي همچون بستن، کمينه و تمام ‌صفحه كردن پنجره‌ها مي‌پردازيد يا همين حالا اين عملکرد را آزمايش کرده و با آن آشنا شده باشيد، بي‌شك استفاده از اين قابليت را مفيد مي‌دانيد، چراکه حتي براي بستن پنجره‌ها نيز نيازي نيست ماوس خود را به گوشه سمت راست صفحه ببريد و با دقت روي گزينه Close کليک کنيد چون مي‌توانيد در هر بخشي از نوار عنوان پنجره کليک‌ راست کرده، گزينه مورد نظر را انتخاب کنيد.
  اين عمل در درازمدت و در خلال روز که بارها پنجره‌هاي مختلفي را مي‌بنديد موجب صرفه‌جويي در وقت شما مي‌شود. حالا پيشنهاد مي‌کنيم نرم‌افزار Moo0 WindowMenuPlus را هم بشناسيد! اين نرم‌افزار به‌ منظور افزايش امکانات کليک‌ راست ماوس روي نوار عنوان پنجره‌هاي ويندوز طراحي شده، به‌ طوري که با نصب آن علاوه بر امکانات پيشين مي‌توانيد کارهايي همچون تغيير ميزان شفافيت پنجره‌ها، تغيير اولويت اجراي نرم‌افزارها، آزادسازي ميزان حافظه استفاده نشده، کسب اطلاعات کامل از نرم‌افزار مربوط، جستجوي محل ذخيره‌سازي نرم‌افزارها در هارد ديسک، فعال‌سازي قابليت نمايش پنجره روي تمام پنجره‌هاي فعال (Keep on Top) و... را به انجام برسانيد.

چنانچه به استفاده از اين نرم‌افزار علاقه داريد مي‌توانيد نسخه کاملا رايگان آن را از نشاني زير دريافت کنيد:

http://clicklinks.ir/30705c



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , برنامه نویسی , وبلاگ نویسان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: